maanantai 27. toukokuuta 2019

Day 04 - write about someone who inspires you

Tämä on aina ollut vaikea kysymys, sillä mulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia idoleita tai muita, joita katsoisin jotenkin erityisesti ylöspäin.
Mutta mulla on paljon ihmisiä, joissa on joku juttu, mitä ihailen yli kaiken. Ihmisiä, jotka inspiroivat mua olemaan paras mahdollinen versio itsestäni

Mainitsen muutaman henkilön esimerkin vuoksi.

Isä
Mun isällä on kyky korjata lähes mitä vaan, autosta ovenkahvoihin. Oon huomannut jossain määrin perineeni tätä samaa erikoista kykyä, mutta oon silti vielä vuosien kokemuksen päässä siitä, mihin mun isä pystyy.

Nuorisotyöntekijä V
Yksi tosi tärkeä ihminen mun lapsuudesta ja nuoruudesta. Hän on antanut mulle paljon. Hänessä kunnioitan eniten hänen taitoaan olla läsnä ja kykyä luoda turvallisuuden tunne.

Sairaanhoitaja A
A on aika uusi tuttavuus ja liittyy noihin vapaaehtoishommiin. Hänessä eniten inspiroi hänen ammattimaisuutensa, lämminhenkisyys ja kuinka hän on persoonana todella helposti lähestyttävissä. Taitava puhumaan, löytää juuri oikeat sanat ilmaisemaan myötäelämistä, mutta ei kuitenkaan unohda auktoriteettia ja kunnioitusta.

Muitakin varmaan on ja taatusti on, ei nyt vaan justiin eksy mieleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti