maanantai 14. helmikuuta 2011

Kulkijan taival...

On ollut pitkä. Liian pitkä. Liian monta valvottua yötä miettien, mitä onni olisi. Liian monta pitkää kilometriä olen taittanut ajatellen Sinua. Sitä, miltä tuntuisi olla rakastettu ? Miltä tuntuisi rakastaa? Tänään on elämäni ensimmäinen ystävänpäivä. Olen löytänyt ainoan oikean ystäväni. Olen löytänyt elämäni ainoan elämäni rakkauden. Olen löytänyt onneni. Olen löytänyt Sinut. Nyt kuljen enää vain yhteistä polkuamme. Tänään minun ei tarvitse enää kulkea onneni perässä. Voin kulkea vierelläsi ja tiedän, etten koskaan halua poiketa tältä polultamme, jolle elämän tieni minut toi. En halua poiketa, enkä koskaan poikkea, koska rakastan Sinua, ikuisesti. Tämä on kaikki mitä teidän tarvitsee tietää siitä, mitä polkuja kulkija on kulkenut ja mitä polkua hän on kulkeva niin kauan kuin on olemassa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti