sunnuntai 12. joulukuuta 2010

tulisit jo kotiin

aika on pysähtynyt kaikki ympärilläni on niin elotonta ja kylmää on liian hiljaista yksinäistä minä harhailen unissani päämäärättä elämässä minä harhailen päämäärästä huolimatta kuin piirtäisi ruksin karttaan ja lähtisi ja jättäisi kartan kotiin tuonne minä menen mutta en välitä miten uin tai juoksen tai lennän tai jotain kyllä minä keksin ikäväkin on invalidisoivaa sitä on ja miettii sitä yhtä miettii yhteistä elämää ja kotia miettii hieman sitäkin että missä vaiheessa ihmiset muuttavat yhteen sitten kun osataan olla erossakin vai kun ei osata entäs jos en halua osata olla yksin niin monta vuotta yksin nähneenä en minä enää halua haluan olla sinun kanssasi iltaisin yritän järjestellä ajatuksiani kirjoittaa niin sanotusti sinulle itselleni päiväkirjaa ei tule mitään siitäkään suunnitelmia on läjäpäin nekin kaikki vain yhdessä olemista sinun kanssasi ja vapautta ihmeellistä, turvallista, elävää vapautta vapautta rakastaa, hengittää, olla sinun kanssasi vapautta juosta mennä tulla elää kaivata ikävöidä itkeä nauraa olla onnellinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti