lauantai 10. maaliskuuta 2012

Kulkijan taipaleen taa

Minä olen hän, ketä Rakkaani Kulkijaksi nimittää. Koko elämäni olen kulkenut etsien elämälleni tarkoitusta. Koko elämäni aina siihen saakka, kun kohtasin Sinut Rakkaani. Päämäärätön hapuileva kulkuni päättyi sinä hetkenä, jona Sinä otit minua kädestä, kun kävelimme vieretysten kohti järven rantaa silloin joskus. Silloin elämäni ensimmäisenä päivänä. Siinä hetkessä tiesin, että elämäni tarkoitus oli löytynyt. Elämäni tarkoitus on rakastaa Sinua rajattomasti ja ilman mitään epäilyä mistään. Elämäni tarkoitus on elää vain Sinulle. Elämäni tarkoitus on olla Sinun tukenasi. Kohtaloni on olla olemassa vain Sinua varten Rakkaani. Vaikka mitä tapahtuisi, voit aina luottaa minuun. Olen ylpeä siitä, että koet, että minut voi asettaa kilveksi, ja että olet suojassani turvassa. Kiitos, että annat minun olla suojasi ja turvasi. Mutta muista, etten minä ole sellainen kilpi, joka haluaa eristää Sinut kaikesta maailmasta. En tahdo rajoittaa Sinun elämääsi, vaan suojella Sinua sellaisilta asioilta, joilta haluat suojautua, ja jotka ovat pahoja. Rakastan Sinua. Ikuisesti. Kulkija kulkevi rinnallas ain...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti