tiistai 10. elokuuta 2010

ELÄMÄ ON PERSE !

Hulluus on hullua. En minä tiedä. Minussa se kuitenkin on. Koulun alkaminen ahdistaa. Ahdistaa niin, että pääni jyskyttää. Sen lisäksi itkettää, itkettää se, etten voi nähdä rakasta, kun pitäisi Karjalan suuntamiin lähteä parin viikon päästä viikonloppuna isän kanssa.. jos on rahaa. Tuntuu, ettei missään ole mitään järkeä. Harkitsen meneväni huomenna elokuviin, yksin. On niin paha olla, että tarvitsen jotain, jolla pyyhkiä ajatukset päästäni. Kaikki ahdistavat ajatukset. Voisin toki käydä hankkimassa uuden penaalin ja lisää kyniä, kuin minulla ei niitä olisi ennestään tarpeeksi. Ehkä hankkia jotain kivaa vaatetta kouluunkin. Isä on yrittänyt houkutella ostamaan uusia vaatteita, mutta en minä halua. Tarvitsen vaelluskengät, niihin olen yrittänyt säästää. Koulukirjat tarvitsen myös, en tiedä mistä vitusta ne taikoisin. Minua ahdistaa ja en jaksa. Etsin äsken sinistä nailonköyttäni, kaulani koristeeksi. Inhotan itseäni. Todella, todella inhotan.

1 kommentti:

  1. Voimia. Minuakin ahdistaa kamalasti koulu. Elokuviin meno on ihan hyvä tapa pyyhkiä pois ahdistavat ajatukset, saa olla "tavallaan vain yksin" pimeässä ja ajatella vain leffan juonta. Toivottavasti se auttaisi.

    Tunnut olevan kamalan samanlainen kuin minä. Niin ja elämä on perse.

    VastaaPoista